Simetričan neusmereni gazni sloj na naprednom dizajnu, za sve sezone. Ovaj gazni sloj je posebno dizajniran za rad lakih komercijalnih vozila u svim sezonama na regionalnim putevima i auto-putevima.
Sveukupni razvoj ovog gaznog sloja bio je fokusiran na visoku pouzdanost, maksimalnu sigurnost i odličnu izdržljivost.
1. Cirkumferentni kanali sa zupcima
- idealno kanaliziranje vode, mulja i snega; visoka otpornost na akvaplaning
- veliki broj kontaktnih ivica omogućuje izvanrednu vuču na snegu i ledu
- dobro usmerena stabilnost i nizak nivo buke
2. Tesni cirkumferentni kanali u blokovima gaznog sloja
- pomažu ravnomerniju distribuciju pritiska u blokovima
- poboljšavaju hlađenje blokova čime se znatno poboljšava mogućnost vožnje i povećava izdržljivost gaznog sloja
- poboljšavaju bezbednost vožnje kao i stabilnost u krivinama
3. Poprečne rupice
- precizno raspoređene poprečne rupice su međusobno povezane čime se obezbeđuje dovoljan otpor na akvaplaning na lapavici i u barama tokom celog životnog veka
- poprečne rupice u blokovima gaznog sloja su tangencijalno podeljene i međusobno potisnute kako bi se buka smanjila na najveću moguću meru
4. Lamelarna struktura gaznog sloja
- originalne 3D lamele poboljšavaju vuču i kočione performanse na snežnim i zaleđenim putevima
- u isto vreme održavaju izvanrednu stabilnost vožnje pod maksimalnim opterećenjem na suvim površinama
- veliki broj lamela stvara mnogo kontaktnih ivica slično gaznom sloju na zimskim gumama
5. Pojačani blokovi
- pojačana rigidnost blokova gaznog sloja povećava izdržljivost gaznog sloja
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Mi koristimo kolačiće kako bismo vam osigurali najbolji ugođaj na našoj veb stranici. Kliknite ovde da biste saznali više ili promenili vaša podešavanja kolačića.